Afschaffing BMW Laserlight (5AZ) + Grootlichtassistent (5AC) | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner

Afschaffing BMW Laserlight (5AZ) + Grootlichtassistent (5AC)

5.8K views 12 replies 5 participants last post by  Jurgen W  
#1 ·
Ik kreeg vandaag een bericht dat BMW de volgende opties op mijn build heeft geschrapt: Laserlight (5AZ) EN Grootlichtassistent (5AC)
ETA Q1 2023
Nog iemand die hetzelfde heeft?

#3 ·
Ik kreeg vandaag een bericht dat BMW de volgende opties op mijn build heeft geschrapt: Laserlight (5AZ) EN Grootlichtassistent (5AC)
ETA Q1 2023

Nog iemand die hetzelfde heeft?
5AC vind ik wel fijn, omdat de grootlichten niemand anders die tegemoetkomt of voor je rijdt, zullen hinderen.
Laserlicht is ook een geweldige functie, behalve dat deze hier in de VS gedeeltelijk is uitgeschakeld door software vanwege de intensiteit van het licht die de Amerikaanse veiligheidsnormen overschrijdt.

#5 ·
5AC vind ik wel fijn, aangezien de grootlichten niemand anders die tegemoetkomt of voor je rijdt, zullen hinderen.
Laserlicht is ook een geweldige functie, behalve dat deze hier in de VS gedeeltelijk is uitgeschakeld door software vanwege de intensiteit van het licht die de Amerikaanse veiligheidsnormen overschrijdt.
De wet is veranderd. BMW hoeft alleen nog maar de juiste tests uit te voeren, zodat ze ze in de VS opnieuw kunnen coderen. Of je gebruikt Bimmercode en doet het zelf.

• Like
Reactions: Elle BMW and PJBi4