BMW Vloernet voor bagageruimte vs | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner

BMW Vloernet voor bagageruimte vs

1 reading
5.2K views 14 replies 11 participants last post by  PJBi4  
#1 ·
Wat zou u kiezen?

Mijn Audi Etron werd geleverd met netten. Ik heb ze gebruikt en vond het fijn dat ik to-go-artikelen kon vastzetten zonder me zorgen te hoeven maken dat ze overal zouden schuiven. Overweeg hetzelfde te doen voor mijn i4. Maar ik weet niet zeker of ik de "Opbergpakket optie 493" in mijn auto heb. Het net is een leuke optie omdat het gemakkelijk opzij te schuiven is of zelfs dingen erop te hebben en over het algemeen minimaal schuiven. Nadeel van netten is dat ze geen bescherming bieden tegen morsen.

De all-weather bagageruimtematten zien er erg mooi uit. Zullen zeker morsen aankunnen. Maar ik weet niet zeker of dingen daarin zullen schuiven.

Kan ik matten en netten samen gebruiken?

Iemand ervaring die hij/zij wil delen of andere opties.
Image

#2 ·
Ik heb de BMW bagageruimtemat en het grote BMW bagagenet. Zeer tevreden met beide.

Het onderdeelnummer voor het bagagenet is te vinden in de onderstaande link.

Het net kan gemakkelijk een 46L Clevermade opvouwbare krat eronder plaatsen en voorkomt dat deze verschuift. Perfect voor boodschappen.

#3 ·
Ik heb de BMW bagageruimtemat en het grote BMW bagagenet. Zeer tevreden met beide.

Het onderdeelnummer voor het bagagenet is te vinden in de onderstaande link.

Ik ook.

Ik heb wat geld bespaard door het bagagenet hier te kopen.

#4 ·
Als je de binnenkant alleen maar wilt beschermen tegen gemorste vloeistoffen of rommelige lading, heb ik een commerciële rubberen mat van 4 x 6 ft gekocht. Ik heb een scheermes gebruikt om hem op maat te snijden. (Het is heel gemakkelijk te snijden.) Als de stoelen omhoog staan, vouw ik het extra materiaal gewoon over zichzelf heen. Als de stoelen omlaag staan, vouwt hij uit en bedekt hij ze mooi. Dit werkt uitstekend om de achterkant te beschermen tegen hondenklauwen, hondenhaar en sneeuw/zout/vuil dat vastzit aan lading die daar achterin wordt gegooid. (Hockeytassen, inpakken voor vakanties, motorcrossspullen, enz.)

En je kunt hem op elk moment gewoon eruit trekken en stofzuigen met een normale stofzuiger of afspoelen met een slang als het bijzonder erg is.

#5 ·
Ik heb de kofferbakmat zelf en ik vind het een van de beste die er zijn. Ik had die voor mijn Audi etron en Porsche Macan, die leken gewoon op plastic voeringen waardoor je spullen uiteindelijk gewoon rondrolden. De BMW heeft net genoeg grip zonder te veel te zijn, waardoor je je spullen er niet uit kunt halen

#6 ·
Welke zou je kiezen?

Mijn Audi Etron kwam met netten. Gebruikte ze en vond het fijn dat ik togo-artikelen veilig kon bewaren zonder me zorgen te hoeven maken dat ze overal zouden glijden. Overweeg hetzelfde te doen voor mijn i4. Maar weet niet zeker of ik de "Opbergvakpakket optie 493" op mijn auto heb. Het net is een leuke optie omdat het gemakkelijk opzij te schuiven is of zelfs dingen erop te hebben en over het algemeen minimaal glijden. Nadeel van netten is dat ze geen bescherming bieden tegen morsen.

De all-weather bagageruimtematten zien er erg mooi uit. Zal zeker morsen aankunnen. Maar ik weet niet zeker of er dingen in zullen rondglijden.

Kan ik matten en netten samen gebruiken?

Iemand ervaring die ze wil delen of andere opties. View attachment 27682
Ik heb de rubberen mat en een net. Werkt prima.
Image

owns 2022 BMW i4
  • Like
Reactions: cboodts
#11 ·
Ik heb de rubberen mat en een net. Werkt prima.
View attachment 27724
Die foto bevestigt dat de mat die ik vorige maand voor mijn i4 e35 kreeg, verkeerd is (mijn i4 was een dealerbestelwagen en werd met accessoires geleverd). Hij is rechthoekig en past niet erg goed in de laadruimte.

Dit geeft me munitie om erop te wijzen dat het verkeerd is, zodat ze niet dom kunnen spelen.

#10 ·
Ik heb de all-weather cargo mat en hij is tot nu toe geweldig... Hij voorkomt dat dingen verschuiven. Voorkwam dat er vuil van verschillende zakken potgrond ophoopt. Ik heb hem daarna schoongemaakt door hem af te spuiten. Het is echt een geweldige optie. Nu ik me realiseer dat je het net ook daarbij kunt gebruiken, neem ik er misschien een. Reizen met Kerstmis herinnert me er altijd aan dat bagagenetten handig zijn.

• Like
Reactions: PJBi4