Camerabeelden | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner

Camerabeelden

4.1K views 21 replies 8 participants last post by  FortyTwo  
#1 ·
Je staat in "D" of "B" en komt tot stilstand in een file. Is er een manier om de achteruitrijcamera en de 360-graden weergave op te roepen zonder even naar achteruit te schakelen?

Ik kan de voorwaartse weergave oproepen met de cameraknop, maar heb nog niet gevonden hoe ik naar de andere weergaven kan schakelen, wat mis ik?

#7 ·
Stop. Druk op de cameraknop. Tik op de auto in het infotainmentscherm om alle verschillende camera's tevoorschijn te halen. Tik op degene die je wilt zien.

ETA: Ik haal ook af en toe de achteruitrijcamera tevoorschijn als ik niet achteruit rijd. Het is niet alleen bij jou.

#8 ·
Stop. Druk op de cameraknop. Tik op de auto in het infotainmentscherm om alle verschillende camera's tevoorschijn te halen. Tik op degene die je wilt zien.

ETA: Ik haal ook af en toe de achteruitrijcamera tevoorschijn als ik niet achteruit rijd. Het ben jij niet alleen.
Bedankt, dat ga ik morgen proberen

This post has been deleted
#9 ·
Je kunt ook op de P-knop drukken en de gewenste cameraview selecteren met de iDrive-knop.
Ik doe dit ook wel eens!

#10 · (Edited)
Je staat in "D" of "B" en komt tot stilstand in een file. Is er een manier om de achteruitrijcamera en de 360-graden weergave op te roepen zonder even naar de achteruit te schakelen?

Ik kan de voorwaartse weergave oproepen met de cameraknop, maar heb niet gevonden hoe ik naar de andere weergaven kan overschakelen, wat mis ik?
Ik help graag zonder vragen te stellen ;). U heeft het recht om de geïnstalleerde apparaten in uw auto te gebruiken zonder uitleg aan anderen op het forum.

Selecteer, indien aanwezig, de parkeermodusweergave. U kunt dan de camera aan de achterzijde selecteren door de MMI aan te raken of deze met de iDrive-knop te selecteren. Ik denk dat dit is wat Phlox zegt.

• Like
Reactions: DoubleAA
#13 ·
Er kunnen regionale verschillen zijn, maar ik hoef niet helemaal stil te staan om de parkeercamera's te activeren.
Ik druk vaak (altijd) op de Parkeerhulp-knop als ik een parkeerplaats oprij om mezelf goed te positioneren.

#14 ·
Ik hoef niet helemaal stil te staan om de parkeercamera's te activeren
Ja, ongeveer 20 mph - 30 km/u - lijkt de maximale snelheid te zijn.

• Helpful
Reactions: gsbaker
#16 ·
Ik denk dat in mijn auto de 3D-weergave een selectie is rechts van de camerabeelden nadat ik op de cameraknop heb gedrukt. Kan het niet controleren, want ik ben er momenteel een paar duizend kilometer vandaan.

• Like
Reactions: gsbaker
#20 ·
#22 · (Edited)
Bedankt voor alle suggesties, allemaal erg nuttig, zo gemakkelijk als je weet hoe. Ik denk dat ik te logisch ben en alleen de cameraknop probeer. Uiteraard heb je een vijfjarige nodig om dingen uit te leggen (of om gewoon alles te duwen tot je krijgt wat je wilt) 🤣

Dus, tot stilstand komen, nog steeds in "D" of "B", druk op de magische knop "P" die de voorwaartse en 360 graden weergaven oproept. 360 graden weergave heeft pictogrammen voor de andere camera's, selecteer naar believen met aanraking of idrive-wiel. Mooi en gemakkelijk.

Nu terug naar luieren, slechts 31°C vandaag 😎