San Remo Groen Metallic 2022+ BMW i4 Afbeeldingen | Page 10 | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner
181 - 200 of 327 Posts
  • Like
Reactions: steffo
  • Haha
Reactions: dudenjen
  • Love
Reactions: ssh
Ik heb een M50 in San Remo Green besteld zonder het Shadowline-pakket, omdat ik het de $400 niet waard vond. Ik begin te twijfelen op basis van foto's, waarbij de grijze spiegels me het meest storen. Wat vinden mensen hiervan? Moet ik overstappen op Shadowline?

View attachment 18744
Ceriumgrijs met San Remo groen geeft de auto een wat helderdere uitstraling. 👌
Ik heb een M50 in San Remo Green besteld zonder het Shadowline-pakket, omdat ik niet dacht dat het de $400 waard was. Ik begin erover te twijfelen op basis van foto's, waarbij de grijze spiegels me het meest storen. Wat vinden mensen hiervan? Moet ik overstappen op Shadowline?
Naar mijn smaak is San Remo Green met Shadowline beter. Het beste compliment dat ik kreeg, was dat het er tegelijkertijd verbluffend en stealth uitziet. Het gaat allemaal om je smaak, je kunt het niet verkeerd doen als je je eigen smaak volgt.

Image

Image

Een factor is of laserlichten er zijn of niet - laserlichten zien er scherper uit (IMO) met Shadowline. Er gaan een paar onbevestigde geruchten dat laserlichten niet langer beschikbaar zouden zijn voor toekomstige i4's.

Een factor is dat laserlichten of niet - laserlichten er scherper uitzien (IMO) met Shadowline. Er gaan onbevestigde geruchten dat laserlichten niet langer beschikbaar zouden zijn voor toekomstige i4's.
Ik denk dat het alleen i4eDrive40 is :)

• Sad
Reactions: dudenjen
Ja, eindelijk:love:. Mijn Sanremo M50 is gisteren bij mijn dealer aangekomen. Dit is 17 dagen sinds de productie. Dat is indrukwekkend. Ze hebben dit weekend 33 i4's aan de dealer geleverd, dus de mijne is pas volgende week klaar om opgehaald te worden na voorbereiding en coating😃

Attachments

Ja, eindelijk:love:. Mijn Sanremo M50 is gisteren bij mijn dealer aangekomen. Dit is 17 dagen sinds de productie. Dat is indrukwekkend. Ze hebben dit weekend 33 i4's aan de dealer geleverd, dus de mijne is pas volgende week klaar om opgehaald te worden na voorbereiding en coating😃
Gefeliciteerd!🥳

Ze moeten hier echt hun best doen om auto's te versnellen voor nieuwjaar.. 😄

Mijn week 44 geproduceerde M50 is gisteren eindelijk aangekomen 😊 Wat een fantastische auto. Al het wachten is vergeten😄 De auto is in Q4 geleverd zoals afgesproken👌 Op woensdag komt er PPF op blootgestelde plaatsen zoals "instap" deuren, laad achterbumper/klep, achter het achterwiel onderste deel van de bumper + volledige lakcorrectie en Formula Quartz keramische coating bij STEK Porsgrunn. Dus vanaf nu wordt er op de meest zachte manier gewassen😎
Image
Image
Image
Image

181 - 200 of 327 Posts