Bekijk en deel hier foto's van de 2022+ BMW i4 in San Remo Green Metallic.
2022 BMW i4 Kleuropties
2022 BMW i4 Kleuropties
Translation: "Ik hou erg van San Remo Green!"Vele hoeken van SRG in deze video
Dat is geweldig! Wauw! Wat een prachtige auto!SRG met XPEL satijn (matte PPF)
”frozen srg” View attachment 14006
View attachment 14004
View attachment 14003
View attachment 14005
Wat een geweldige kleur! En de rode remklauwen zijnNieuwe auto gearriveerd ⚡ View attachment 15094
View attachment 18744
Ceriumgrijs met San Remo groen geeft de auto een wat helderdere uitstraling. 👌
Naar mijn smaak is San Remo Green met Shadowline beter. Het beste compliment dat ik kreeg, was dat het er tegelijkertijd verbluffend en stealth uitziet. Het gaat allemaal om je smaak, je kunt het niet verkeerd doen als je je eigen smaak volgt.Ik heb een M50 in San Remo Green besteld zonder het Shadowline-pakket, omdat ik niet dacht dat het de $400 waard was. Ik begin erover te twijfelen op basis van foto's, waarbij de grijze spiegels me het meest storen. Wat vinden mensen hiervan? Moet ik overstappen op Shadowline?
Ze zijn inderdaad prachtig!Ik geef veel meer de voorkeur aan mijn SRG- en grijze combinatie versus het zwart van het Shadowline-pakket. Het contrasteert erg mooi - gewoon mijn mening!
View attachment 18764
Ik denk dat het alleen i4eDrive40 isEen factor is dat laserlichten of niet - laserlichten er scherper uitzien (IMO) met Shadowline. Er gaan onbevestigde geruchten dat laserlichten niet langer beschikbaar zouden zijn voor toekomstige i4's.
Gefeliciteerd!🥳Ja, eindelijk. Mijn Sanremo M50 is gisteren bij mijn dealer aangekomen. Dit is 17 dagen sinds de productie. Dat is indrukwekkend. Ze hebben dit weekend 33 i4's aan de dealer geleverd, dus de mijne is pas volgende week klaar om opgehaald te worden na voorbereiding en coating😃