Laat je aangepaste BMW i4 zien - mega thread | Page 3 | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner
41 - 60 of 146 Posts
Deze thread omhoog halen met een paar vragen:

1. Iemand die spacers gebruikt op standaard rijhoogte met 19 inch velgen? Enige invloed op de actieradius?
2. Als ik de OEM spatbordverbreders toevoeg aan een auto met 19 inch velgen, neem ik aan dat ik de spacers moet plaatsen?
3. Ik ga proberen verlaging te vermijden, maar als ik het wel doe, hoe is de bodemvrijheid?
4. Nog andere onmisbare externe mods om de auto er wat agressiever uit te laten zien?

Laten we je aangepaste BMW i4 zien! Deel hier foto's/video's ervan, details over de wijzigingen die je hebt aangebracht en al het andere dat je wilt toevoegen. Ik denk dat dit een geweldige bron zal zijn voor de community om nieuwe aftermarket-onderdelen te ontdekken, welke aanpassingen ze moeten doen en feedback te krijgen.
Ik gebruik 10 mm spacers voor en 13 mm spacers achter op de OEM 19s en ik heb geen achteruitgang in bereik gezien die ik kan zien. Ik haal gemiddeld ongeveer 75 op de snelweg en ik haal gemiddeld ongeveer 3,2.

Ik heb H&R 12 mm aan de voorkant en 15 mm aan de achterkant en heb geen vermindering van het bereik gehad en ik pendel 90 mijl per dag, dus het zou merkbaar zijn als dat wel zo zou zijn. De meeste mensen met de spatbordverbreders gaan achter met dikker dan 15 mm, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Ik wacht met spanning op de installatie van H&R veren volgende week.

Attachments

Mijn m50 heeft 10 mm voor en 25 mm achter met 20” nightgold wielen. Achterwiel is 9” versus het 10” standaard wiel, dus er is een grotere spacer voor nodig. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik de ACS veerset heb gebruikt. Zorg er wel voor dat je je auto goed uitlijnt nadat je hem hebt verlaagd!
Het moet worden uitgelijnd, want daarna zullen de dingen iets afwijken. Wacht niet, want banden zijn duur.
Vergeet ook niet dat er bij het toevoegen van de achterste spatborden nog steeds niet meer ruimte is dan wanneer ze er niet zouden zijn, dus ze gelijk maken is naar mijn mening te riskant, omdat banden daadwerkelijk de wielkast zouden kunnen raken als je een te grote spacer gebruikt. Maar deze instellingen zijn meestal een visuele voorkeur. En Bonoss spacer kits zijn eigenlijk van supergoede kwaliteit, de moeite waard om te bekijken. H&R zijn dat ook, maar duurder, ik heb er niet voor gekozen omdat ze geen hardware hadden die er naar mijn mening goed uitzag bij mijn wielen. En ik ben echt fan van Bonoss hardware.
Image

Image

Image
Image

Ik moet echt wat nieuwe foto's maken. Heb er al een tijdje niet meer mee gereden :(

Het is nu in mijn favoriete speedshop. Ik voeg een heleboel stickers toe om het twee keer zo snel te laten gaan en ook de batterijduur te verdubbelen!

Ramen en dak onlangs gedaan. Lead foot guy is nu terug bij de oplader. Eindelijk geleerd van jullie allemaal hier... trek de stekker eruit na 29+ minuten. Steek hem dan weer in en start een nieuwe laadsessie om gratis opladen van EA te blijven krijgen, ha ha.

Bijna klaar met mods. Nog één ding, zoals Steve Jobs altijd zei...
Image

Bijna klaar met mods. Nog maar één ding, zoals Steve Jobs altijd zei...
View attachment 36341
Ik ben egoĂŻstisch blij dat ik jou/je auto nog niet persoonlijk heb ontmoet, want ik ga het gevoel hebben dat ik naast de jouwe een stuk rommel rijd. Het is prachtig.

• Like
  • Haha
Reactions: topdawg37 and ssh
41 - 60 of 146 Posts