Dat is nu veel logischer, toen ik de dealer ondervroeg over de diefstal die bovenaan de carfax stond voordat deze werd afgeleverd en de dealer het niet echt wist, vertelden ze me alleen dat deze kleine schade had die gerepareerd was, wat ik nog steeds niet kan vinden, de lak is op alle gebieden prima, ze lieten me de reparatiefactuur zien die $ 22.000 bedroeg. Ik vroeg om een CPO en ze vertelden me dat het niet mogelijk was omdat het voertuig als nieuw werd beschouwd omdat het nooit een eigenaar had gehad en dat ik de volledige fabrieksgarantie en voordelen zou krijgen, maar voor de halve prijs. Toen ik de auto op reddit plaatste, nam een gebruiker contact met me op en zei dat hij de auto als bedrijfswagen gebruikte en de reden waarom deze bij BMWNA terechtkwam, was omdat deze tijdens het transport beschadigd was geraakt. Je bent aan de oostkust, toch? Ik vraag me af hoe het hier in Californië terechtkwam, zelfs de carfax vermeldde dat alles hier gedaan was. Heeft uw dealer u verteld dat de auto gestolen was en dat ze u een andere zouden sturen? Hebben ze het u goedkoper gegeven? Vreemd ook, want deze dealer waar ik het van kreeg, lijkt veel individuen te krijgen (Century West BMW), mijn verkoper schepte daar ook graag over op en zei dat ze altijd individuen gestuurd kregen, ik vraag me af of ze iets te maken hebben met het krijgen van zoveel van deze 'nieuwe/gebruikte' individuen. Het stond ook nooit op hun openbare parkeerplaats, maar weggestopt op een privéperceel dat maandenlang stond voordat ik het vond.