Laat je aangepaste BMW i4 zien - mega thread | Page 7 | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner
121 - 140 of 146 Posts
Sorry, maar die grille lijkt me een echt slecht idee.

Er zit een enorme radiator achter de grille (je kunt hem zien op de foto die je hebt geplaatst) en de luchtstroom wordt geregeld door de lamellen achter de onderste helft van de grille. Er wordt verondersteld dat er geen luchtstroom door de bovenste helft van de grille gaat.

Belangrijker nog, één fatsoenlijke steen door de bovenste helft van die grille loopt het risico de radiator te doorboren en u op te zadelen met een aanzienlijke rekening voor reparaties.

• Like
Reactions: cruzer666
Kleine aanpassing aan het interieur gedaan, geld goed besteed :)
Image

hoe verwijder ik een bericht?
Klik op de verticale drie puntjes rechtsboven in je bericht en selecteer 'verwijderen'. Ik denk dat je de optie zou moeten hebben, maar ik ben niet 100% zeker, aangezien moderators meer opties krijgen dan andere gebruikers, dus je opties zullen anders zijn.

Je kunt de moderators ook vragen om het te doen, maar het is het beste om ons te taggen met '@', bijvoorbeeld '@J_P', dan krijgen we een melding. Geloof het of niet, we lezen niet elk bericht op het forum.

Heeft een kleine aanpassing aan het interieur gedaan, geld goed besteed :)
View attachment 47086
Voor mensen die zich afvragen of ze deze mod moeten doen; het is eigenlijk heel eenvoudig. Je hoeft niet de hele middenconsole te demonteren. Maar je moet de stroom volledig uitschakelen in de kofferbak en ook de 12v-accu loskoppelen. Daarna zit je helemaal goed. De montage kost je hooguit een half uur.

Als je het mij vraagt, is het een no-brainer omdat ik echt niet van de blauwe versnellingspookhoezen en de blauwe startknop houd. Naar mijn mening passen de blauwe accenten niet bij de rest van het interieur.

Net de 'AliExpress' frontlip geïnstalleerd, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar om eerlijk te zijn ben ik best tevreden met het resultaat. Ook de zwevende naafdoppen geïnstalleerd.
Image

Net de 'AliExpress' frontlip geïnstalleerd, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar om eerlijk te zijn ben ik best tevreden met hoe het is geworden. Ook de zwevende naafdoppen geïnstalleerd. View attachment 47239
Welke zijn dit? Als ik een goedkope, glanzend zwarte unit kan vinden, neem ik hem misschien.

Welke zijn dit? Als ik een goedkope, glanzend zwarte unit kan vinden, zou ik hem misschien kopen
Ik weet niet zeker of het is toegestaan om directe links te plaatsen, maar als je op Alixpress zoekt, vind je deze vrij gemakkelijk.

Ik weet niet zeker of het is toegestaan om directe links te plaatsen, maar als je op Alixpress zoekt, vind je deze vrij gemakkelijk.
Zolang je er geen geld mee verdient, ben je welkom om links te plaatsen voor dit soort dingen.

Ik heb hoog en laag gezocht naar een CSL-stijl grille zonder koolstofvezel voor de i4. Waar heb je hem vandaan? Was het een directe vervanging of moest je aanpassingen doen?

Ik heb de waarschuwingen van anderen gelezen over hoe de bovenste helft wijd open problematisch zou kunnen zijn, maar ik ben oké met het risico.

Ze moeten toch wel op AliExpress staan, nietwaar?
Ik dacht hetzelfde, maar geen van de CSL-versies geeft aan dat ze op een i4 passen; alleen ICE 4-series. Dat wil niet zeggen dat ze het niet doen of niet kunnen. Daarom was ik geïnteresseerd om te horen waar @Deltaboy de zijne vandaan heeft.

Plaats alstublieft foto's van het interieur...
Sorry voor de late reactie, ik heb nog geen kans gehad om het interieur goed te fotograferen, maar hier is een screenshot van een clip waar ik aan werkte.

Image

Sorry voor de late reactie, ik heb nog geen kans gehad om het interieur goed te fotograferen, maar hier is een screenshot van een clip waar ik aan werkte, het is gewatteerd. Voor zover ik van een BMW-medewerker heb gehoord, zijn we voor de jaren 1 van de 1. Ik was alleen niet degene die het bestelde, ik had geluk dat het nooit bij de klant werd afgeleverd.
Wat bedoel je met "Het is gewatteerd"?

121 - 140 of 146 Posts