Sunset Orange Metallic 2022+ BMW i4 Afbeeldingen | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner

Sunset Orange Metallic 2022+ BMW i4 Afbeeldingen

1 reading
147K views 270 replies 58 participants last post by  Steve007  
#1 ·
#4 ·
Hallo daar, en bedankt voor de ontvangst. Ik heb nog geen pre-order geplaatst. Ik moet prijzen en dergelijke controleren. Wacht nog steeds op bericht van BMW Denemarken over die kwestie.

Ik bekijk Black Sapphire, Carbon Black en Portimao Blue samen met de oranje kleur. Heb nog niet 100% besloten om voor oranje te gaan (heb een kleine wijziging aangebracht in mijn oorspronkelijke bericht om dat weer te geven), maar ik neig er sterk naar.

Ik zal mijn pre-order registreren zodra deze via het systeem is verzonden :)

#6 ·
Sunset Orange is mooi! Voor mij is het dat, het rood of tanzaniet/portimao blauw die het mooiste zijn. Ik koos portimao blauw, het is waarschijnlijk de meest voorkomende keuze.
Dat is het ding voor mij. Ik wil wel een kleur die opvalt, daarom neig ik naar het Oranje. De Portimao ziet er serieus goed uit, maar het lijkt erop dat veel mensen die kant op gaan.

#7 ·
Noorwegen is te koud en donker om oranje een goede kleur te laten zijn, denk ik 😁. Denemarken is veel beter. BMW heeft veel groentinten die cool zijn, maar ik denk niet dat degene die wordt aangeboden goed is. Het rood is ook te donker. Het tanzanietblauw ziet er goed uit, misschien wat "volwassener" dan de andere. Deze keer wil ik geen grijze, zwarte of witte auto! Erg blij met mijn keuze tot nu toe, kijk ernaar uit om hem in het echt te zien.

#28 ·
Waar ik ook kom, is meer dan 90% van de auto's wit, zwart, grijs of donkerblauw. Toen ik mijn 2016 BMW kreeg, koos ik voor Melbourne Red Metallic. (Het dichtst in de buurt komt Aventurine, dat is veel te donker.) Ik heb iets nodig dat ik gemakkelijk kan vinden op de parkeerplaats. Toen ik een paar rode auto's meer begon te zien, plaatste ik een spoiler op de kofferbak om de mijne in één oogopslag te onderscheiden. Ik vind het carbon fiber spoilerontwerp voor de M50 mooi, maar de carbon fiber kleur verpest het. Zodra ik de auto heb, zal ik kijken of er een gelijkwaardige aftermarket spoiler is die ik in de kleur van de auto kan laten spuiten. Anders zou ik misschien de carbon fiber spoiler laten spuiten. Ik wou dat ik niet de grijs geaccentueerde diffuser hoefde te nemen. Iemand in de VS die de zwarte krijgt en wil ruilen, laat het me weten.

#32 ·
Voor de carrosseriekleur in sunset orange, welke kleur heeft u gekozen voor de spiegelkap en de rand van de voorgrille? Mijn M50 wordt standaard geleverd in ceriumgrijs. Ik vraag me af of het oké is met sunset orange.....
Ik zou voor de meeste kleuren voor extended shadowline gaan, maar vooral niet op de zwarte, gewoon om wat meer detail te krijgen.

#41 ·
"Arresteer me rood" - politie-magneet op de snelweg. Ze zullen je van kilometers ver zien aankomen. Maar nogmaals, ik weet zeker dat je je volledig aan de wet houdt...
Maar als iemand mijn auto steelt, zal de politie hem op het oog herkennen.

Ik heb de neiging om iets boven de snelheidslimiet te rijden, maar niet meer dan de snelste bestuurders. Er is dus meestal wel iemand die de politie kan pakken voordat ik er ben.

#49 ·
Mijn huidige bestelling is sunset orange, maar nu de individuele website actief is, worstel ik om niet atlantis of long beach blue te krijgen. De prijsstijging van $4500 is een beetje moeilijk te verkroppen, maar ik had een M3 besteld in atlantis blue en die geannuleerd voor de i4... Mijn dealer probeerde me de individuele optie af te praten

#50 ·
mijn huidige bestelling is sunset orange, maar nu de individuele website actief is, worstel ik om niet atlantis of long beach blue te krijgen. de prijsstijging van $4500 is een beetje moeilijk te slikken, maar ik had een M3 besteld in atlantis blue en annuleerde die voor de i4... mijn dealer probeerde me de individuele optie af te praten
Een dealer die probeert zijn klant ervan te weerhouden dure spullen te kopen? We moeten meer over dit wonderlijke beest horen!
Image

#57 ·
Ik ben net iets te weten gekomen. Ik was wat i4-foto's aan het bekijken die ik hier op mijn computer heb staan. Mijn vrouw kwam langs mijn bureau, precies op het moment dat een Sunset Orange i4 werd weergegeven. Ze riep: "WOW". Ik zei: "Wat????" Ze houdt van deze kleur... Waarom heeft ze dat niet eerder gezegd??? Gekke vrouw... Nu heb ik dit saaie Brooklyn Grey gekozen...

#58 ·
Ik heb net iets ontdekt. Ik was wat i4-foto's aan het bekijken die ik hier op mijn computer heb staan. Mijn vrouw kwam langs mijn bureau, precies op het moment dat een Sunset Orange i4 werd weergegeven. Ze riep: "WOW".
Ik zei: "Wat???"
Ze houdt van deze kleur.... Waarom heeft ze dat niet eerder gezegd??? Gekke vrouw...
Nu heb ik dit saaie Brooklyn Grey gekozen...
Ja, het is WOW

#60 ·
Ik twijfel steeds tussen Sunset en Portimao. Met een flare over de weg rijden trekt wel de aandacht, maar ik vind de zwarte afwerking op de Orange mooier dan de blauwe. Huidige auto is ook blauw. Zoals mijn vrouw zei, de meeste mensen zullen niet eens beseffen dat ik een nieuwe auto heb. Is dat goed of slecht?

#61 ·
Ik blijf maar twijfelen tussen Sunset en Portimao. Met een flare over de weg rijden trekt wel de aandacht, maar ik vind de zwarte afwerking op de Orange mooier dan het blauw. Huidige auto is ook blauw. Zoals mijn vrouw zei, de meeste mensen zullen niet eens beseffen dat ik een nieuwe auto heb. Is dat goed of slecht?
Als je indruk wilt maken op mensen, neem dan een andere kleur, zodat ze weten dat je een nieuwe auto hebt.
Persoonlijk heb ik zelf de Sunset genomen omdat ik het mooi vind en me er niet echt om bekommer wat andere mensen denken, ik ben degene die erin rijdt en niet zij. Ik denk dat mijn manier van denken komt van het motorrijden, want iedereen die ik heb gemaakt is van mij en niet standaard zoals elke andere fabrieksfiets. Hetzelfde zal gebeuren met mijn Sunset i4, ik zal zeker dingen veranderen zodat het niet op een andere hehe lijkt.