Bekijk en deel hier foto's van de 2022+ BMW i4 in Sunset Orange Metallic
2022 BMW i4 Kleuropties
2022 BMW i4 Kleuropties
Dat is het ding voor mij. Ik wil wel een kleur die opvalt, daarom neig ik naar het Oranje. De Portimao ziet er serieus goed uit, maar het lijkt erop dat veel mensen die kant op gaan.Sunset Orange is mooi! Voor mij is het dat, het rood of tanzaniet/portimao blauw die het mooiste zijn. Ik koos portimao blauw, het is waarschijnlijk de meest voorkomende keuze.
Er is een video van een 3-serie met die kleurheeft iemand "echte" foto's van deze kleur in zon en schaduw?
Bedankt!!!Het lijkt erop dat ik geen digitale brochure voor mijn bestelling kan krijgen, maar hier is er een andere met Sunset Orange
Digital Brochure Sunset Orange
Erg mooi!Nog een paar foto's die ik heb gevonden van de sunset orange View attachment 3659
View attachment 3656
View attachment 3658
View attachment 3657
View attachment 3660
Ik ookIk heb de mijne besteld in sunset orange, maar alleen op basis van de configuratie. Dit is de eerste keer dat ik de echte auto in deze kleur zie. Absoluut geen spijt ☺
Ik ook. Mijn model is i4 40 Msport. Ziet eruit als een M maar dan met één motor en meer bereik. Shadow optie overalIk heb de mijne besteld in Sunset Orange met cognac lederen interieur
Ik zou voor de meeste kleuren voor extended shadowline gaan, maar vooral niet op de zwarte, gewoon om wat meer detail te krijgen.Voor de carrosseriekleur in sunset orange, welke kleur heeft u gekozen voor de spiegelkap en de rand van de voorgrille? Mijn M50 wordt standaard geleverd in ceriumgrijs. Ik vraag me af of het oké is met sunset orange.....
Maar als iemand mijn auto steelt, zal de politie hem op het oog herkennen."Arresteer me rood" - politie-magneet op de snelweg. Ze zullen je van kilometers ver zien aankomen. Maar nogmaals, ik weet zeker dat je je volledig aan de wet houdt...
Een dealer die probeert zijn klant ervan te weerhouden dure spullen te kopen? We moeten meer over dit wonderlijke beest horen!mijn huidige bestelling is sunset orange, maar nu de individuele website actief is, worstel ik om niet atlantis of long beach blue te krijgen. de prijsstijging van $4500 is een beetje moeilijk te slikken, maar ik had een M3 besteld in atlantis blue en annuleerde die voor de i4... mijn dealer probeerde me de individuele optie af te praten
Een vuile zonsondergang ...
View attachment 5215
Ik bekijk deze foto en kan me het oranje gemakkelijk voorstellen als een houtnerf.
Ja, het is WOWIk heb net iets ontdekt. Ik was wat i4-foto's aan het bekijken die ik hier op mijn computer heb staan. Mijn vrouw kwam langs mijn bureau, precies op het moment dat een Sunset Orange i4 werd weergegeven. Ze riep: "WOW".
Ik zei: "Wat???"
Ze houdt van deze kleur.... Waarom heeft ze dat niet eerder gezegd??? Gekke vrouw...
Nu heb ik dit saaie Brooklyn Grey gekozen...
Als je indruk wilt maken op mensen, neem dan een andere kleur, zodat ze weten dat je een nieuwe auto hebt.Ik blijf maar twijfelen tussen Sunset en Portimao. Met een flare over de weg rijden trekt wel de aandacht, maar ik vind de zwarte afwerking op de Orange mooier dan het blauw. Huidige auto is ook blauw. Zoals mijn vrouw zei, de meeste mensen zullen niet eens beseffen dat ik een nieuwe auto heb. Is dat goed of slecht?
Dat is onze auto, e40 msport.Man, ik kan niet wachten... Ik ben dol op de reacties die hij in krappe bochten krijgt..
Wedden dat het tegen de avond een beetje rood lijkt, maar het zal echt schitteren op heldere zonnige dagen.Dat is onze auto, e40 msport.
En de kleur is waanzinnig in de regen!