Welke kleur bestelt u? Ik twijfel tussen wit en zwart? | BMW i4 Forum
BMW i4 Forum banner

Welke kleur bestelt u? Ik twijfel tussen wit en zwart?

Tags
colors
21K views 46 replies 28 participants last post by  AlohaMike  
#1 ·
Ik heb nog nooit een zwarte auto gehad en heb gehoord dat ze moeilijk te onderhouden zijn. Welke kleuren denken alle anderen?

#3 ·
Welkom op het forum @Landen! Tussen zwart en wit zou ik zeker voor zwart gaan. Misschien een blauw of rood, maar het hangt ervan af welke ze gebruiken.

Als je je auto regelmatig wast, is zwart vrij gemakkelijk te onderhouden. Het is niet zo erg als sommige mensen het doen voorkomen. Als je je daar zorgen over maakt, kun je altijd wat PPF halen om de lak te beschermen.

#8 ·
Welkom op het forum @Landen! Tussen zwart en wit zou ik zeker voor zwart gaan. Misschien een blauw of rood, maar het hangt ervan af welke ze gebruiken.

Als je je auto regelmatig wast, is zwart vrij gemakkelijk te onderhouden. Het is niet zo erg als sommige mensen het doen voorkomen. Als je je daar zorgen over maakt, kun je altijd wat PPF krijgen om de lak te beschermen.
Bedankt voor de input. Ik ben benieuwd naar je mening over het grijs dat in de onderstaande opmerking wordt getoond??

#19 ·
Sommige mensen beweren dat als je eenmaal zwart bent geweest, je nooit meer teruggaat... Ik heb zwarte auto's gehad en als ze allemaal schoon zijn, is er niets dat er zo goed uitziet... Maar je ziet alles erop... zelfs een klein beetje stof...

Oooh, ik ga terug of zwart, een van deze 2
Helemaal mee eens.
Als de achterwielen van een zwarte auto uit de garage komen, zien de voorwielen er al vies uit.
Maar als hij schoon is, ziet een zwarte auto er gewoon geweldig uit.
Dus de i4 wordt mijn 6e zwarte auto. Ter vervanging van een zwarte auto en het delen van de garage met een andere zwarte auto 😎

#23 ·
Ik heb in het verleden een paar zwarte auto's gehad. Het ziet er prachtig uit als hij net gewassen is. Maar net als bij wit zie je er alles op. Nu heb ik gekozen voor Op zwart zie je ook eerder swirls. Voor de i4 e40 M trim heb ik gekozen voor Dravitgrau. De vreemde grijze plastic doppen op de achterbumper integreren beter daarmee en het geeft een beter contrast met de zwarte neus.

#30 ·
Team BG hier ook. Oorspronkelijk in het zwart besteld, maar twijfelde over Brooklyn Grey. Zag er te wit uit in de configurator. Zag wat foto's van Brooklyn Grey en wijzigde mijn bestelling. Een paar weken geleden een proefrit gemaakt. Dealer had de zwarte en Brooklyn Grey, dus ik kon vergelijken.
Ik ben het ermee eens dat de auto er geweldig uitziet in het zwart, maar ik ben blij dat ik mijn bestelling heb gewijzigd in Brooklyn Grey.

#31 ·
Ik baal ervan dat Carbon Black niet beschikbaar is. Mijn vorige en huidige F36's waren/zijn in die kleur.

Het is geen effen zwart, maar heeft een vleugje donkerblauw. Als het schoon is, is het stijlvol en cool. Als het vies is, is het nog niet eens zo erg.

Ik ga voor Dravitgrijs en hoop dat het dezelfde niche vult.

owns 2023 BMW i4 M50
#32 · (Edited)
Huidige configuratie is San Remo Green met Cognac interieur en blauwe remklauwen.

Sunset Orange overwogen, maar kon de knoop niet doorhakken. Heb geen van beide IRL gezien (afgezien van het feit dat ik denk dat de i3 vroeger in Sunset Orange kwam en ik daar vroeger een paar van heb gezien).

#35 ·
schemerpaars als BMW het toelaat

owns 2016 Porsche GT3RS
  • Like
Reactions: Bimmer100
#37 ·
twilight purple if bmw lets me
twilight paars als bmw het me toestaat. Als het een standaardkleur was waar ik niet om hoefde te smeken. Ik had een Techno Violet M3.

Ik heb besloten Tanzaniet met Congnac leer.

Wachten op mijn Tanzaniet M50!

#38 ·
Zwart is geen kleur, het is een commitment :D

We gaan voor Mineral White. Het ziet er schitterend uit in het zonlicht. Ik heb die kleur op mijn vorige 2 Beemers gehad en ben tevreden geweest met de kleur en zijn vermogen om het vuil niet te laten zien.

#39 ·
Zwart is geen kleur, het is een commitment :D

We gaan voor Mineral White. Het ziet er schitterend uit in het zonlicht. Ik heb die kleur op mijn vorige 2 Beemers gehad en ben tevreden geweest met de kleur en zijn vermogen om het vuil niet te laten zien.
Hahaha, zwart is een no-no… had een zwarte auto. Moest hem wekelijks wassen en twee keer per maand in de was zetten/polijsten. Was een cosmo zwarte 323is 1998. Hield van die auto en hij zag er de hele tijd perfect uit. Maar ik heb geen commitment nodig…. Nee bedankt. Iedereen die je vertelt dat hun zwarte auto geen probleem was om te onderhouden, is niet erg kieskeurig. Zwart laat alles zien en is gewoon te veel werk!!

#40 · (Edited)
Dravit Grijs hier(y)😊

• Like
Reactions: Bimmer100