Ik heb nog nooit een zwarte auto gehad en heb gehoord dat ze moeilijk te onderhouden zijn. Welke kleuren denken alle anderen?
Ik geloof dat dit voorbeeld laat zien hoe dat grijs eruitziet op de i4.Ik heb zwart bovenaan mijn lijst staan. Mijn huidige auto is zwart, ik zie geen probleem om hem te onderhouden.
De 2e plaats is dravitgrijs. Ik denk dat BMW's er prachtig uitzien in deze kleur met zwarte details/grille.
Bedankt voor de input. Ik ben benieuwd naar je mening over het grijs dat in de onderstaande opmerking wordt getoond??Welkom op het forum @Landen! Tussen zwart en wit zou ik zeker voor zwart gaan. Misschien een blauw of rood, maar het hangt ervan af welke ze gebruiken.
Als je je auto regelmatig wast, is zwart vrij gemakkelijk te onderhouden. Het is niet zo erg als sommige mensen het doen voorkomen. Als je je daar zorgen over maakt, kun je altijd wat PPF krijgen om de lak te beschermen.
Welkom op het forum @salant76! Deze kleur zou er ook geweldig uitzien met de zwarte wielen. Waar ben je het meest in geïnteresseerd/enthousiast over de i4?Het blauw (mat) zag er onlangs met de zwarte wielen erg goed uit.
Een andere coole kleur is dit Urban Green (lijkt ook matte verf te zijn). Hier getoond op een M4.
View attachment 699
Dat is zo'n mooie blauwtint. Hopelijk is dat wat ze vandaag laten zien tijdens de onthulling.Ik vind de i4 M50 in blauw mooi!
View attachment 719
Helemaal mee eens.Sommige mensen beweren dat als je eenmaal zwart bent geweest, je nooit meer teruggaat... Ik heb zwarte auto's gehad en als ze allemaal schoon zijn, is er niets dat er zo goed uitziet... Maar je ziet alles erop... zelfs een klein beetje stof...
Oooh, ik ga terug of zwart, een van deze 2
Ik behoor tot de minderheid die sunset orange heeft besteld, precies om die reden.Ik heb nog nooit een zwarte auto gehad en heb gehoord dat ze moeilijk te onderhouden zijn. Welke kleuren denken alle anderen?
twilight paars als bmw het me toestaat. Als het een standaardkleur was waar ik niet om hoefde te smeken. Ik had een Techno Violet M3.twilight purple if bmw lets me
Hahaha, zwart is een no-no… had een zwarte auto. Moest hem wekelijks wassen en twee keer per maand in de was zetten/polijsten. Was een cosmo zwarte 323is 1998. Hield van die auto en hij zag er de hele tijd perfect uit. Maar ik heb geen commitment nodig…. Nee bedankt. Iedereen die je vertelt dat hun zwarte auto geen probleem was om te onderhouden, is niet erg kieskeurig. Zwart laat alles zien en is gewoon te veel werk!!Zwart is geen kleur, het is een commitment
We gaan voor Mineral White. Het ziet er schitterend uit in het zonlicht. Ik heb die kleur op mijn vorige 2 Beemers gehad en ben tevreden geweest met de kleur en zijn vermogen om het vuil niet te laten zien.
Mijn vrouw gaat ook dravit. Ik wilde dat... Maar... wil niet weer matchende auto's.Dravit Grijs hier😊